Na našoj stranici naći ćete kolačiće najrazličitijih oblika, veličina i ukusa. Većina njih je jestiva, ali tu su i oni drugi, računarski, koji služe kako bismo vam obezbedili što bolje korisničko iskustvo i funkcionalnosti. Koristeći našu stranicu slažete se s korišćenjem kolačića i našom politikom privatnosti.

Kako se motivisati za vežbanje kod kuće

Kako se motivisati za vežbanje kod kuće

Rađamo se ne birajući opne u koje će nas smestiti, imamo samo jedno telo koje prožimaju snažni instinkti, bujica čula i nadražaja iz prirode, pa ipak se žalimo, zagledamo, osuđujemo i često zapostavljamo. Mišići, snaga i kontrola pokreta, uzbuđenje od sile koja struji tkivom, nose nas kroz život i čine ga uzbudljivim i slađim. Pa, ipak bivamo nemarni i na kašičicu ga izazivamo i hranimo fizičkim vežbama i aktiviranjem.

Najbolji način za motivisanje da više vežbamo jeste spoznaja da ćemo biti jači, poletniji, spretniji i spremni da se uhvatimo u koštac sa prelepim darovima prirode. Šetnja šumom, plivanje u nepreglednom morskom plavetnilu, lagan korak i spretni, snažni mišići sposobni da sastave, rasklope i odreše silne prepreke i slasti.

Od neprocenjive je važnosti da vežbamo naše telo. Da ga negujem i da mu jasno ukazujemo svako poštovanje. Baš zato u daljem tekstu naći ćete praktične savete koji vam mogu pomoći da pregrmite trenutke slabosti i da održite i postignete rutinu u vežbanju.

Kako se motivisati za vežbanje kod kuće

VOLITE SEBE:

Krenimo prvo od ljubavi, nađimo unutrašnju snagu i prilagodimo svaku seansu vežbanja našem trenutnom stanju tela, godina i duha. Nađite fizičku aktivnost koju volite i koja vas pokreće i na krilima te pozitivne energije plovite dublje i dalje. Ispitujte i postepeno povećevajte mogućnosti.

Volite i poštujte sebe, svoje telo i mogućnosti. Zdravlje vašeg tela uticaće i na vaše najmilije. Zato, promenite prioritete i aktivirajte se. Povežite lepo i korisno i iskoristite minute za fizičku aktivnost da se zahvalite na onom što imate i na vremenu koje imate pred sobom.

Do želje i motivacije za vežbanjem najpre će nas dovesti zdrav, snažan i veseo duh i potreba da istražujemo svet oko sebe. Zato okupite oko sebe plemenite i zanimljive ljude i uživajte u stvarima koje vas ispunjavaju.

MESTO ZA VEŽBANJE:

Mali sobni kutak, udobnost doma i poznato okruženje biće dovoljni da se razgibamo, opustimo i održimo telo gipkim i elastičnim.

Pronađite idealno mesto u domu u kom ćete moći da slobodno odradite svoje vežbe. Ukoliko je moguće birajte prostor na kom imate dovoljno mesta i koji zahteva minimalno razmeštanje nameštaja i stvari kako bi postao funkcionalno. Potrebno nam je što manje prepreka i predradnji za započinjanje vežbanja.

Kako se motivisati za vežbanje kod kućeKako se motivisati za vežbanje kod kuće

OPREMA ZA VEŽBANJE:

Odeću, prostirku ili peškir kao i prateće rekvizite za vežbanje čuvajte uredno organizovane na jednom mestu. Savet je da budu u blizini mesta koje ste odredili za vežbanje i lako dostupni. Na taj način prostor i oprema biće vam podsvesni podsetnik.

Stvari za vežbanje možete jednostavno organizovati pomoću ukrasnih kutija i korpi, čak i na mestu koje ste odabrali za vežbe. Tako grupisane lako ćete ih premeštati, a dekorativna posuda će skrivati eventualni nered.

OBUCITE SE UDOBNO I LEPO:

Za vežbanje nam je potrebna udobna garderoba koja mora biti prilagođena našoj fizičkoj rutini, mestu vežbanja i godišnjem dobu. Trudite se da birate odeću koja vam se dopada, koja vam dobro stoji i koja će da u vama pokrene radost pri i samoj pomisli na oblačenje.

MUZIKA:

Vežbanje uz dobru muziku biće lakše i energičnije. Kreirajte svoju muzičku listu. Birajte pesme koje vas pokreću i inspirišu, opuštaju i pomažu u koncentraciji. Učinite sve da stvorite pokretačku atmosferu i da od vežbanja napravite zabavnu i opuštajuću aktivnost.

Obratite pažnju na vreme trajanja muzičke liste pa je uskladite sa dužinom vežbanja. Za početak i kraj birajte laganije melodije, a za sredinu ostavite brže zvukove da vam pomognu da izgurate napornije sekvence.

Naravno, ukoliko ste ljubitelj radio emisija, podkasta, pa čak i dokumentarnih video emisija, možete da seansu vežbanja iskoristite da čujete ili pogledate najnovije epizode. Na ovaj način fizičku aktivnost povezaćete sa nečim zabavnim i kasnije će vam biti lakše da sve ponovite.

NAPREDAK I CILJEVI:

Male stvari poput odsustva zadihanosti pri penjanju na više spratove, veća energičnost i gipkost tela mogu nam pomoći da uočimo blagodeti fizičke aktivnosti i na taj način nas motivisati da nastavimo dalje.

Poželjno je da napravimo plan aktivnosti i u svakodnevnom rasporedu unapred ukalkulišemo vreme za trening. U kalendarima i tabelama možemo da evidentiramo uspešno obavljeno vežbanje i eventualne primedbe i opažanja.

Definisanje i postavljanje ciljeva može nas dodatno motivisati. Birajte ih pažljivo i postavite vremenske okvira tokom kojih želite da ih postignete. Praćenje progresa i savladavanje novih izazova biće nam dodatna motivacija i razlog da se uvek potrudimo malo više.

OCENI Priču
Broj glasova: 15